وبلاگ شرکت یکتاوران همکار پاسارگاد

از یکتاوران چه خبر

شرکت یکتاوران همکار پاسارگاد در زمینه تامین و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی,هوشمند سازی ساختمانها فعالیت می نماید.

شرکت یکتاوران همکار پاسارگاد از بخشهای زیر تشکیل یافته است:
- اتوماسیون صنعتی یکتاوران
- خانه هوشمند یکتاوران

آدرس: تهران, خیابان مطهری, تقاطع میرزای شیرازی, پلاک 299, طبقه سوم, واحد 5.
تلفن: 47623723-021 (ده خط ویژه)
فکس: 89788455-021

ایمیل: info@yektavaran.com
وبسایت: http://yektavaran.com
تلگرام: http://telegram.me/yektavaran

سنسورهای امرن

اتوماسیون صنعتی یکتاوران

سنسورهای امرن, طیف وسیعی از کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون را تحت پوشش خود قرار می دهند. تشخیص فاصله, فلز, مواد, ارتفاع, جابجایی, اندازه گیری دقیق فاصله, تشخیص وجود اجسام و مواد مختلف در کاربردهای مختلف صنعت, پردازش تصویر و شناسایی خرابی ها از طریق پردازش تصویر, ... همه و همه از کاربردهای سنسورهای امرن می باشند.

سنسور امرن

سنسورهای امرن به دسته های زیر تقسیم می شوند:

سنسور الفایی امرن: سنسور القایی امرن از رنج مینیاتوری تا سایزهای بزرگتر در شکلهای استوانه و مکعبی و چند وجهی طراحی و ساخته می شوند. وظیفه اصلی سنسور القایی امرن, تشخیص قطعات فلزی از فواصل مختلف می باشد. جنس بدنه سنسورهای القایی امرن میتواند فلزی یا غیر فلزی باشد. سنسورهای القایی استوانه ای امرن در دو مدل کلی سرتخت یا با درپوش پلاستیکی تولید می شوند. 


سنسور خازنی امرن: برای تشخیص مواد مختلف از جمله فلز, چوب, کاغذ, پلاستیک, مواد گرانولی و ... از سنسور خازنی امرن استفاده می شود. سنسور خازنی امرن مشابه سنسور القایی امرن در شکلهای مختلف استوانه ای و مکعبی با خروجی های مختلف و بازه های دید گوناگون طراحی و ساخته می شود.


شفت انکودر امرن: شفت انکودرهای امرن در شفت و قطرهای گوناگون و تعداد پالس بر دور مختلف از 10 پالس الی 6000 پالس بر دور طراحی و ساخته می شوند. خروجی های مختلف Line Driver و ترانزیستوری و همچنین نوع انکودر (شفت توخالی یا هالو شفت و روتاری انکودر معمولی) و خروجی های افزایشی یا Absolute از گزینه های دیگر شفت انکودرهای امرن هستند.


ماشین بینایی امرن Vision: ماشین بینایی امرن وظیفه شناسایی خرابیهای تولید با استفاده از پردازش تصویر را بر عهده دارد. ماشینهای بینایی امرن در برخی مدلها حتی توانایی خواندن و شناسایی متون چاپ شده روی محصول یا برچسب محصول را دارند. از ماشین بینایی امرن برای جایگزینی نیروی انسانی در تشخیص صحت یا خرابی محصولات تولیدی در خطوط تولید استفاده می شود. 


سنسور نوری امرن: سنسورهای نوری امرن نیز طیف وسیعی از کاربردهای مختف شناسایی اجسام در صنایع گوناگون را در بر می گیرند. شکلهای مختلف استوانه ای و مکعبی, آینه دار, بدون آینه و یا فرستنده/گیرنده, خروجیهای رله یا ترانزیستوری همه و همه تنوع وسیعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. ویژگیهای مختلف Dark On/Dark Off, Background Supression و Learn to Teach امکانات پیشرفته دیگری هستند که کاربر را در تنظیم بهتر سنسور نسبت به شرایط محیطی مختلف بخوبی یاری می دهند.


سنسورهای جابجایی و اندازه گیری امرن: سنسورهای متعدد دیگری برای اندازه گیری میزان جابجایی اجسام در موقعیت های مختلف و همچنین برای اندازه گیری قطر, طول, جابجایی و فاصله بنام سنسورهای جابجایی امرن توسط شرکت امرن طراحی و ساخته می شوند. 


سنسورهای فیبر نوری امرن: سنسورهای فیبر نوری امرن برای کاربردهای بسیار ظریف و حساس مورد استفاده قرار می گیرند. امرن, گستره وسیعی از انواع هدهای فیبر نوری را به شکل سیلندری طراحی و تولید می کند.


در مجموع, شرکت امرن با تولید سنسورهای متعدد, تقریبا در هر زمینه ای به یاری صنعت می شتابد. کیفیت و دقت مثال زدنی سنسورهای امرن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سنسورهای امرن, لطفا اینجا را کلیک کنید.

شرکت یکتاوران همکار پاسارگاد: تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی امرن در ایران.

تلفن تماس: 47623723-021

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شرکت یکتاوران همکار پاسارگاد